Sunday 24 December 2017

HANANA GROUP SDN BHD TAWAR PAKEJ LENGKAP PERKAHWINAN DI AMBASSADOR PUTRAJAYA

SIDANG MEDIA SEMASA PERASMIAN AMBASSADOR PUTRAJAYA. 26 NOVEMBER 2017

Alhamdulillah semuanya bejalan dengan baik semasa tarikh ini.AP (Ambassador Putrajaya ) baru sahaja siap 2 hari dari tarikh ubah suai .

Ramai tetamu yang datang dan juga rakan rakan seperjuangan ,mereka datang sebagai tanda sokongan kepada kami.Terima kasih sy ucapkan kepada mereka yang datang.

Ini lah hari yang saya tunggu tunggu selama ini.Mempunyai Hall sendiri,yang kami uruskan sendiri, TAHNIAH  kepada HANANA GROUP SDN BHD ,HN WEDDING EXCLUSIVE & HANANA CATERING & EVENT SOLUTION.
TAHNIAH kepada semua staff yang telah bertungkus lumus menjayakan event ini,walaupun event event diluar sana banyak.

Terima KAsih yang tidak terhingga kepada suami tercinta MOHD FAIRUB CHE RUBI diatas kesabaran dan kematangan beliau mengikut karenah isterinya selaku Puan CEO Kepada HGSB ini." Tq sayang for being gud husband to our family & for being gud Operation Leader to our HGSB.
.
A LOT OF THANKS TO MY MOTHER,who are always beside me,always in my heart & always in my doa ,tq mak sebab selalu buat solat hajat untuk anak mak yang sorang.Tanpa DOA dari mak,mungkin sy tidak akan berada di tahap ini.Semoga jasa jasa kalian akan ALLAH SWT balas dengan rahmat dan kasih sayang nya.
.
Wahai anda diluar sana,sy juga mohon sokongan dari anda.
.
AMBASSADOR PUTRAJAYA ini boleh digunakan untuk pelbagai kegunaan.Tidak semestinya untuk wedding sahaja.Ianya adalah EVENT SPACE PUTRAJAYA,jadi apa apa event sahaja boleh dilakukan di hall ini.
.
.
#evenspaceputrajaya
#evenspaceputrajaya
#eventspaceputrajaya
.
#Ambassadorputrajaya
#AmbassadorPutrajaya
#AmbassadorPutrajaya
.
.
Jika ada yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Ambassador Putrajaya ini,Sila hubungi nombor di bawah.

017-2345297 Kak Lin
.






https://web.facebook.com/pakejlengkapperkahwinan/
.
https://web.facebook.com/hnweddingexclusive/
.


http://www.kosmo.com.my/negara/hanana-tawar-pakej-perkahwinan-mewah-di-ambassador-putrajaya-1.557595

1 comment:

FOOD DELIVERY PUTRAJAYA BANGI KAJANG

#FOOD DELIVERY HANANA #fooddelivery #hananadeliverys #fooddeliverybangi #fooddeliverykajang #fooddeliveryputrajaya #foodpack #food #...